Saturday, January 30, 2010

Politiskt inflytande

Jag är lite seg på det här med nyheter ibland. Jag är också seg på att registrera att folk inte tar mina åsikter för givna, och att jag ibland måste bryta det normala konversationsflödet för att påpeka när någon gjort någonting extraordinärt bra utöver deras vanliga awesomeness.

Av den anledningen har jag totalt missat att ge ett gratulationsinlägg till min ärade partikollega Emma. Inte bara för sin sedvanliga awesomeness, utan även och än mer till att hen hamnade på första platslistan över bloggare med störst politiskt inflytande.

Detta har viss betydelse. Det innebär att Emma enligt statistiken trumfar både riksdagsledamöter, ministrar och, well, alla med sin blogg. Och Emma är, enligt egen utsago, ingen expert på det här med internet. Det ligger inga hacks, inga tricks, inga magiska knep eller någonting annat mystiskt bakom det hela - ingenting annat än ett enormt engagemang, hårt arbete och ett oupphörligt stöd från oss partikollegor.

Så - grattis Emma! Må du fortsätta vara en starkt lysande stjärna på vår himmel även i det hektiska år som ligger framför oss!

No comments:

Post a Comment