Friday, January 22, 2010

Men FFS Blogger!

Det händer igen! Jag skriver ett inlägg. lämnar det på sin vanliga schemaläggningstid, går och gör det där jag gör när jag gör det jag gör, och kommer hem till ett opublicerat inlägg.

Vadå vara kvar som draft? Jag lämnade det ju som scheduled! Jag borde kunna lita på att ett schemalagt inlägg är schemalagt och kommer att dyka upp enligt schema och planering, right?

Nä. Det återgår till att vara ett utkast som aldrig, någonsin, ever hade tänkt visa sig för världen.

Fixa, plz?

2 comments:

  1. Ställer du på att det skall publiceras en viss tid så blir det ändå draft om du inte klickar på "publicera" eller vad det nu står.

    ReplyDelete
  2. I en värld där våra främsta politiska förebilder i maktposition konstant envisas med att prata nyspråk så känns det som att ett trilskande Blogger bör anses vara en logisk följd... :)

    ReplyDelete