Idag är det kyrkoval. Och jag röstar inte.
Sedan staten och kyrkan skiljdes åt så har det inte riktigt varit samma medborgerliga rättighet att kyrkorösta som det en gång var.
Röstar du?
Ny lag mot folkhemskorruption
-
*Det ser ut som att en majoritet av svenska folket tänker ge makten till **ett
parti som under senare år haft **återkommande** problem med infiltration
...
1 day ago

NÄ
ReplyDeleteOCH JAG KÄNNER MIG SOM EN SVIKARE
)8
Något år ska jag fråga hur du och religionen hör ihop.
ReplyDeleteNågot år. ;)