Hmm. Jag har inget inlägg till dagens 13:37. Jag har haft sådana i nästan en hel vecka nu, och det känns lite småfel att bryta trenden.
Ni vet hur det är.
Ny lag mot folkhemskorruption
-
*Det ser ut som att en majoritet av svenska folket tänker ge makten till **ett
parti som under senare år haft **återkommande** problem med infiltration
...
23 hours ago

No comments:
Post a Comment