Jag börjar bli lite trött på vädret. Vi har haft två minus till två plus med varierande grad av snöfall och snöbestånd i två månader nu. Non stop.
Jag har också börjat anpassa mig till detta väder i oroväckande hög grad. Det gör inte längre någonting att det är kallt, i och med att jag per default klär mig i fyra tröjor och lika många par strumpor. Häromdagen var det fyra plus, och jag tyckte att det var - hör här - Varmt. Med stort V, Ni vet - den sortens värme som får snön att dö som flugor och fåglarna att på avstånd bestämma sig för att det redan nu är dags att bege sig hemåt. Inte bara en mild dag som förutspår och utlovar att varmare tider eventuellt är i antagande, utan en tropisk hetta som ger klimatalarmismens kvarnar mer vatten än de kan hantera.
Det har varit vinter för länge.
Ny lag mot folkhemskorruption
-
*Det ser ut som att en majoritet av svenska folket tänker ge makten till **ett
parti som under senare år haft **återkommande** problem med infiltration
...
4 days ago

No comments:
Post a Comment