Gårdagens föreläsning blev mindre av en föreläsning och mer av ett samtal där en deltagare talade oartigt mycket. Vilket både uppskattades och applåderades - och, än mer, fick ord som ethos och patos att användas både flitigt och frekvent.
God mat, god stämning och en hel del apelsiner som flög genom luften. Det var, för att citera Emil, awesome!
Och det finns en stor chans att det blir fler samtal framöver. Epic!
Ny lag mot folkhemskorruption
-
*Det ser ut som att en majoritet av svenska folket tänker ge makten till **ett
parti som under senare år haft **återkommande** problem med infiltration
...
2 days ago

No comments:
Post a Comment